maandag 7 januari 2019

Enjoy the little things.

Het begin van een nieuwe week dus ook tijd voor challenge #2 van de 52weken Challenge. Deze keer was het wel even een uitdaging. niet het kaartje zelf maar welk afdrukje we zouden gaan gebruiken. Wat het was dan wel een bloemen uitdaging maar het moest ook nog een specifieke bloem zijn. Namelijk een Dahlia. Dus we hebben even opgezocht hoe die bloem er precies uit ziet en ja daar had ik een leuk stempel afdrukje van gezien in mijn stempel bakje

#2 Dahlia


Het bloemenmeisje is een stempel van Stamping Bella, hoe die precies heet weet ik niet want heb hem een keer via een stempel swap in mijn bezit gekregen. Ik heb voor de vorm van de kaart een dutch doobadoo shape art mal gebruikt en wel #470.713.154 en het afdrukje heb ik weer ingekleurd met mijn ZIG clean color real brush markers

Gezicht : #071
Haren : # 096
Schoenen : # 260
Bloemen jurk : #230 #260

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:


2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Goed geoefend zie ik, met je Zig Markers!

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtig dahlia meisje heel creatief bedacht Debby!
    Ik had je vraag van de bomenrij nog beantwoord op mijn blog...nog gezien???
    Fijne dag verder....groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-