dinsdag 5 maart 2019

knuffel uit papier.

Op Facebook heb ik me aangemeld bij de Scrappen en Beppen groep. Een groep dames die net als ik creatief zijn met het maken van kaarten en albums. Maar ze hebben daar ook verschillend groepjes waaronder het "zomaar wat leuks" groepje. Dames sturen elkaar een zelf gemaakte kaart gewoon omdat ze dat leuk vinden. 


Nou dat leek mij ook wel wat. Zo ben je toch net even wat meer bezig met je hobby want eigenlijk verstuur ik weinig tot geen kaartjes meer, Dus op deze manier heb ik weer wat meer stok achter de deur om iets te maken. Want ik heb vaak wel zin om crea bezig te zijn, maar vaak weet ik dan niet wat ik moet maken omdat er niet echt een aanleiding is om iets te maken en op deze manier wel


Carla is de eerste op mijn lijstje waarvoor ik zomaar iets leuks mocht maken. En het is ook niet een mega verplichting want je krijgt per 6mnd 3 namen waar je zomaar iets leuks naar toe mag / kan sturen. Dus je hebt ruim de tijd om iets in elkaar te fröbelen.

2 opmerkingen:

  1. Kijk wat een leukerd! En ja ik denk dat we daar allemaal wel mee zitten, wel iets willen maken maar niet weten waarvoor. Ik denk altijd maar, ik zou ze ook altijd nog weg kunnen doen naar het goede doel.

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij is en blijft leuk... nog steeds heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-