zondag 24 maart 2019

mini albumpje.....!!!

weer een mini albumpje gemaakt. Dochter lief wil het cadeau doen aan een vriendin van school


dus ben ik maar weer aan de slag gegaan. eerst wat leuke foto's van hun tweetjes uitgezocht. afgedrukt bij Free prints en toen ze er waren kon ik aan de slag 


stempelsetje van Bella Lulu gebruikt erg leuk die kalender stempels.


verder veel standjes van Ali gebruikt


en ook de grote celebrate stempel op Ali express gekocht. ik weet dat het concurreren is met de hobby winkels hier in Nederland maar de prijzen op Ali zijn vele malen leuker voor mijn portemonnee.... dus sorry maar dan kies ik voor mijn eigen knip. maar zal vast niet de enige zijn


er zitten nog meerdere pagina's in dit albumpje maar dan werd de blogpost wel erg lang dus heb de pagina's gekozen die ik zelf het leukste vond 

bedankt weer voor het kijken en lezen. tot de volgende blogpost

liefs Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-