zondag 3 november 2019

Happy birthday envelop

Gister avond nog aan deze creatie begonnen, maar heb de laatste tijd zoveel last van Nek en schouders dat ik toch echt even moest stoppen. dus vanmorgen ging het wel weer en hebben we hem afgemaakt


heb de envelop mal van hoe kan het ook anders Ddbd gebruikt #470.713.335 echt een envelop vind ik het niet het is meer een 3luik. ik heb boven in de flap gaatjes gemaakt zodat ik hem met een kraft touwtje dicht kan strikken.


op het middelste vlak heb ik een band gemaakt zodat ik daar tussenin geld kan stoppen om aan de jarige te geven


heb mijn stempeltje ingekleurd met de zig clean colour real brush markers. Nu eens bedenken met welke nieuwe mal we nu aan de slag gaan. Heb tenslotte een hele hoop nieuwe dus kan voorlopig wel weer even vooruit. Al zitten in de collectie van November ook weer hele leuke......denk dat ik man en kind maar even een hint geef voor cadeautjes onder de kerstboom ...... hihihi

Liefs Debby 


1 opmerking:

  1. Super leuk weer gedaan Debby.
    Je bent echt goed op dreef. Oh in je nek en schouders...bekende klachten.
    Ikzelf in mijn nek, maar dat zal zijn door mijn werk. Kan ook heel moeilijk omkijken, zo stijf en pijnlijk.
    En door onze hobby zitten we natuurlijk ook weer lekker verkeerd.
    Beterschap Debby.
    En zie al uit naar je volgende creatie...want hihihi...zoals ik zag nog veel te gaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-