woensdag 6 november 2019

schoentje zetten

Nog even en Sinterklaas is met zijn (zwarte)pieten weer in het land. Altijd een super leuk kinderfeest geweest. Helaas word mijn eigen kind alweer 19. 

Maar bij een van mijn werk adresjes lopen nog 3 kleinkinderen rond. die ik ook regelmatig zie en vind het altijd leuk om iets voor hun neer te leggen zetten bij opa en oma


vorig jaar had ik alles over de huiskamer tafel gegooid. En deze keer wil ik dus de pepernoten over de tafel heen strooien en de rest in een bakje speciaal voor hun gemaakt. de F van Fleur is klaar nu de S van Saar nog en de I van Isa.

liefs Debby

3 opmerkingen:

  1. Wat attent van je Debby!
    Brengt me wel weer op een idee...vroeger deed ik dat ook op een werkplek, maar nu heb ik ook ergens nog iemand die in de heilig man gelooft.
    Je creatie is dan ook super mooi, de gehele combi!
    Succes met je andere 2 die je nog moet maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat helemaal goed komen Wel.vind sinterklaas zo'n leuk feest en als ik 3 kleine meisje blij kan maken is dat een kleine moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan! Daar worden de kinderen vast heel blij van! Hier zijn ze 10 en 12, maar toch blijft sinterklaastijd spannend voor ze, met name de jongste vind het nog helemaal geweldig en ik geniet nog steeds mee! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-