woensdag 19 februari 2020

eindelijk mag ik het delen...!!!

Jaaa eindelijk mag ik het leuke nieuws met Jullie delen.  Half januari werd ik door Anneke van


Benaderd met de vraag of ik samen met haar rikie en Elly en nieuwe uitdaging aan wilde gaan. Ze wou en eigen design team opzetten en vroeg zich af of ik het leuk vond om in hart team te komen.  Nou dat leek me echt super leuk.  Dus ik heb natuurlijk ja gezegd tegen deze leuke nieuwe uitdaging. 

Eind Januari lag er een dikke envelop in mijn brievenbus en ben ik aan de slag gegaan.  Sommige hebben de creaties al kunnen bewonderen op de knotsgekke kaart en scrap dagen in Den Bosch.


Vandaag kon je het leuke nieuws al lezen in de nieuws brief en rond 19.00u ook op hun Facebook pagina.  Nu mag ik het dus ook met jullie  delen. 

Hou mijn blog Facebook pagina een instagram in de gaten want zeer binnenkort zijn de gemaakte creaties van mezelf daar te bewonderen.

Liefs Debby 

2 opmerkingen:

  1. Yeahhhhhhhh gefeliciteerd en wij zijn super blij..wat moesten we ons lang stilhouden..gelukkig konden we het tegen elkaar goed kwijt. Nu op naar onze 2de envelop spannend..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-