zondag 9 februari 2020

Stedentrip ROME .....journal


Gister op de beurs een leuke stans weg laten leggen bij Hobbyshop Veldmaat. Zag ze veel voorbij komen op Facebook dus ik wou niet mis grijpen


Gelukkig had Anneke ze nog dus heb ik er een weg laten leggen en zo ben ik nu dus de trotse eigenaar van deze leuke journal stans.


Ben er vanmiddag mee aan de slag gegaan en nu net pas klaar. Echt heel erg leuk om te maken


Dat ga ik ook nog eens een klein foto album van maken. Maar voor nu heb ik er een journal van gemaakt voor de steden trip die mijn dochter gaat maken deze zomer


Ik ga er ook nog een maken voor de vriendin wat ze mee op vakantie gaat.  Iedere dag kunnen ze wat opschrijven waar ze geweest zijn en wat ze gedaan hebben


Aan de andere kant heb ik een vakje gemaakt waar ze bonnetjes en entree kaartjes in kunnen stoppen zodat ik die dan later weer in een foto albumpje kan verwerken


De dames willen echt culturele dingen gaan doen en dingen bezichtigen dus dat is wel erg leuk


Met deze ben ik de hele dag bezig geweest. Gelukkig duurt het nog even voor ze gaan dus voor de 2de heb ik nog wel even de tijd


Het papier dat ik gebruikt heb komen allemaal uit 1 papier blok die ik bij de action gekocht heb.  Vind het camera papier wel heel erg leuk. Dus als ik van de week in de buurt van de action kom toch even kijken of ik nog 2 van deze papier blokken kan score


Liefs Debby 



2 opmerkingen:

  1. Je journal is super geworden zeg!! En wat ben je ijverig bezig geweest. Daar zal je dochter super blij mee zijn. Ik moet nog aan de slag ermee...maar ben de flow ietsjes kwijt door al dat gebreek hier in huis we slapen er beiden zeer onrustig ook door.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-