woensdag 27 mei 2020

Motormuis......!!!

Wat zijn de Henri muis stempeltjes toch leuk.  Je kunt er vele kanten mee op. En motor muis paste precies op het verjaardags kaartje die ik van de week gemaakt heb. 


Het afdrukje is weer ingekleurd met zig clean color brush markers en de 10 jaar is gemaakt met mijn peripage. De naam heb ik met de alfabet stans van craft emotions gemaakt. En de mooie rand is gemaakt met een Essentials mal van studio light.  Deze laatste 2 zijn uiteraard te koop bij www.hobbyshopveldmaat.nl

Groetjes Debby

1 opmerking:

  1. Ik vind je kaartje zo leuk. Hopend wordt de mijne dat ook met Henri :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-