vrijdag 15 mei 2020

Stoere verjaardagskaart....!!


Wat zijn ze leuk hé die radartjes en de vliegtuig van craft Emotions. Wat ben ik toch een bofkont dat ik al die leuke artikelen uit mag proberen. Deze leuke spullen zaten allemaal in de aller eerste createam envelop die ik mocht ontvangen. Waarom ik hem nu pas met jullie deel........eigenlijk stond deze voor de eerste week van April ingepland als weekend workshop in de winkel. Maar helaas zijn al deze workshops geannulerd ivm het corona virus. En wanneer deze crisis weer voorbij is dat weet niemand. Daarom wilde we deze creatie nu dan toch met jullie delen. Alle spulletjes zijn op voorraad in de shop, dus ik zou zeggen daag jullie zelf uit, want ik hoor van meerdere dat ze het maken van mannenkaarten erg moeilijk vinden.


Ik hou ervan om een mooie stoere kaart te maken en ben dan ook gek op radars, zo heb ik dus ook de radar mal van Dutch doobadoo gebruikt #470.713.674. de radars of zoals sommige zeggen tanswielen zijn van Craft Emotions 115633/0157


ik heb ticketmal #99 van StudioLight Essentials gebruikt om deze creatie te maken. En ook weer de mini envelopjes van hobbyshop veldmaat zelf. en de envelopjes heb ik kleine kaartjes gestoken er daar met de verjaardag stempels van Jocelijne feestje en hoera gestempeld. Ik heb de ticketmal omgeslagen zodat de kleinere ticket erin kon. 


op de flap heb ik het vliegtuig van craft emotions gebruikt 115633/0244 vind hem echt stoer en mooi bij het geheel passen. nou hebben jullie nog een ding van mij te goed,..... het mooie papier wat ik heb gebruikt is van Piatek van de soulmate lijn. echt super gaaf is die. De inkt die ik op deze kaart gebruikt heb om de randen te beïnkten is distress inkt black soot. En om de kaart zo mooi rechtop te laten staan heb ik een kaarten standaard gebruikt......maar die kan ik jullie helaas niet laten zien want ik ben zo dom geweest om daar geen foto van te maken......beginners foutje. maar ik ga hem vast nog eens gebruiken dus dan zal ik er zeer zeker een foto van maken

blijf allemaal gezond en hopelijk tot snel
Groetjes Debby



Ik doe mee aan de challenge van:



3 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar hij is echt super!! Ja mannenkaarten dat blijft een dingetje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous masculine card and love all the dies.Thank you for joining us at Creative Craft Cottage
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-