zondag 1 november 2020

Challenge November Hobbyshop Veldmaat

 Vanaf nu ga ik de maand challenge op me nemen, om onze maandelijke challenge onder de aandacht te brengen en te houden zal ik iedere maand een zelf gemaakte creatie in het thema met jullie delen. Maardat ga ik natuurlijk niet alleen doen. Ik heb een super team achter mij staan die ook kaartjes gaan maken in het thema van die maand. Deze maand is het thema 


"HERFST"


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papier van studio light en geweldige stansen van Craft Emotions, Ik vind het echt zo leuk om iedere maand weer te mogen stoeien met al die leuke nieuwe producten.


Stempelen en kleuren is toch wel een van de dingen die het meest in mijn straatje passen, dus als ik even een afdrukje kan gebruiken om in te kleuren laat ik die kans natuurlijk  niet aan mij voorbij gaan. De stempels van Carla creaties zijn dan ook erg leuk. En ook al kwam dit leuke konijntje uit rond de Pasen vorig jaar hij is natuurlijk ook goed te gebruiken bij deze herfst kaart



De tekst stempel is van Craft emotions en vond ik wel erg goed bij deze kaart passen, want met mooi herfst weer en een zonnetje is het al gauw
"A NICE DAY"

Laatste werkdagje voor mij vandaag dus ik wens jullie allemaal allvast een fijn creatief weekend
groetjes Debby Design team lid Hobbyshop veldmaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-