vrijdag 21 augustus 2020

Fijne Kerst

Volop Kerst in mijn creatieve onderkomen in mijn hobby keuken. Er komen zoveel leuke artikelen uit. Mijn dochter vind het een beetje vreemd dat ik nu bezig ben met kerst creaties in de zomer. Maar ze vind het ook wel weer erg leuk want ze is echt de kerstofiel bij ons thuis, Half oktober begint het bij haar al te kriebelen om de kerstboom te zetten. Dus speciaal voor haar heb ik de Kerstbomen mallen van Dutch doobadoo maar weer eens uit de map gehaald


Hier heb ik gebruikt gemaakt van het design papier van Maja Design. Daar staat deze mooie kerstman ook op, En Craft o Clock heeft hele leuke ramen uitgebracht en daar kun je mooi een doorkijk van maken. Zodat je een leuk huiselijk tafereeltje krijgt. 


Fijne Kerst en Vrolijk kerstfeest zijn stempels van CraftEmotions en de Winter tekst is van de border stans van Joy crafts. Die wilde ik al heel erg lang hebben dus die heb ik mezelf cadeau gedaan een tijdje geleden en nu kwam hij erg mooi van pas en uiteraard kun je die in de hobbyshop kopen


En die leuke kerstster of kerstroos zoals sommige het noemen vond ik ook erg goed passen op deze creatie. Ik vind vooral de ge-emboste details in de blaadjes erg mooi. En met een druppeltje Nuvo prumice stone matt staat hij mooi bij deze opzet.


Succes met het maken van jullie kerstkaarten, al hoewel het nog zomer is is mijn tip toch begin op tijddat scheelt een hoop kerstkaarten stress aan het einde van dit jaar........en neem van mij aan ik kan het weten want ik begin ALTIJD veels te laat, maar dit jaar beginnen we eens op tijd en ik moet zeggen dat dat best relaxed voelt.

Groetjes Debby


2 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Debby. En ik ben dit jaar nog niet eens begonnen voor mezelf..maar heb nog wel wat liggen van vorig jaar. Heb er ook totaal geen zin in, anders wordt het maar een gekocht kaartje hoor.
    Normaal ben ik net na de zomer allang klaar ermee...zo fanatiek was ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi Debby normaal ben ik niet zo voor de mallen van Dutch doobado maar deze vind ik erg gaafleuk idee zo met die kerstbomen. Ik moet nog beginnen met de kerstkaarten we zijn net terug van vakantie. Gr Jokel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-