vrijdag 28 augustus 2020

Lang Leve Lieve Jij

Daar zijn we weer. Het is volop zomer.....maar in crea land zijn we al druk in de weer met de eerste kerstkaarten. nou vind ik persoonlijk dat je ook kerst afdrukjes kan gebruiken op een verjaardags kaart of in dit geval een flessen label Wel voor een jarige rond de kerst periode, maar de Jungle Christmas stempels van Carla Creaties zijn toch te leuk om alleen voor de kerstdagen te gebruiken. Of zie ik dat nou verkeerd




Heb wel kerst design papier van Maja Design gebruikt maar ook deze kan heel goed voor de niet speciale kerst kaarten. Dit design papier kun je aan 2 kanten gebruiken en de ene kant is echt 100% kerst maar de andere kun je ook gebruiken voor al je andere kaart creaties. En ziijn de tekst stempels ook niet geweldig. die zijn van Joy crafts. En ook de ponty crafts collectie van Jolanda de Ronde hoef je niet alleen op mixed media projecten te gebruiken, maar kunnen ook heel goed op een kaart worden verwerkt. Het fijne van deze greyboard producten vind ik dat je het zelf op kleur kan brengen en dat heb ik dan ook gedaan met distress oxide ground expresso


En dan kom ik nog even terug bij de jungle christmas stempels. deze heb ik gestempeld op het nieuwe watercolor papier van craft emotions en het is heel erg fijn papier om op te stempelen en het kleurd ook perfect. niet alleen met distress inkt maar ook met de zig markers waar ik mee kleur is het prettig papier om mee te werken

hier nog even een close-up van de leuke flamingo


Zijn jullie ook al bezig met jullie kerstkaarten collectie, laat hem gerust zien op de facebook pagina van Hobby shop veldmaat

Zomerse flamingo groet
Debby -xx-

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-