woensdag 2 juni 2021

Sealed with a kiss

 Vandaag is de broer van een stel waar ik werk getrouwd. En zo leuk als mensen vragen of ik daar iets speciaals voor wil maken.

JA, natuurlijk dat doe ik graag.



Dus eerst een beetje op pinterest gesnuffeld om ideetjes op te doen die bij degene past die de kaart gaat geven. Wat ideetjes doorgestuurd en ik had 2 opties om uit te kiezen.


En kraft is wel echt mijn kleurtje dus daar ben ik mee aan de slag gegaan en er ook mijn eigen draai aan gegeven.


Vind de tekst wel goed Samen gaan in combinatie met de bruidspaarstans  die ik gebruikt heb. Toen die helemaal klaar was een foto gestuurd naar de opdrachtgeefster en die was er blij mee. Dus prima. Door naar een van mijn volgende projectjes

Groetjes Debby 





2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-