vrijdag 25 juni 2021

Sending You

 Wat hebben we toch een leuke hobby, heerlijk priegelen en prutsen met nieuwe spulletjes, prachtig nieuw design papier, maar ook leuk om met oudere stansen te werken



Nou ja zo heel oud zijn de 2 Joy crafts mallen die ik gebruikt heb nou ook weer niet, maar er komt zoveel leuk nieuw spul uit dat je je oudere stansen soms vergeet. En dat is eigenlijk best wel zonde want ze zijn juist zo mooi


Ik heb ook oudere en nieuwe stempels van Crafts emotions door elkaar gebruikt, de bloemen zijn ook stempeltjes en Crafts emotions en die heb ik met de hand uitgeknipt en speels op de creatie erbij geplakt


Zoals jullie misschien wel gewend zijn van mij inmiddels kan deze kaart ook weer iets aparts, de 2 kaartje aan de zijkant schuiven mee als je het open maakt en dan komt er een verliefd koppeltje tevoorschijn


Ik heb een cirkel uitgestanst en daar zelf streepjes op gezet zodat je er nog een berichtje op kan zetten


Ook nog een foto van de gehele kaart gemaakt zodat jullie het geheel kunnen zien
allemaal een fijne vrijdag en alvast een goed begin van het weekend

groetjes Debby 
Design teamlid bij Hobbyshop Veldmaat

 

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Debby en zeker, we vergeten ze vaak de oude stansen en stempeltjes maar je kan ze zo mooi combineren samen.
    Veel liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-