donderdag 1 juli 2021

JULI CHALLENGE

 Alweer een nieuwe maand een deze maand staat onze challenge in het teken van de zomer. 

Helaas lijkt het weer van de afgelopen paar dagen meer op herfst dan op zomer maar laat ons je zomerse creaties zien.


Ik heb een album gemaakt van onze 2dagen trip naar Den Helder


En wat ben ik op zulke momenten blij met mijn peripage apparaatje en mijn canon selphy printer


Je kan er zulke mooie foto's mee printen en de teksten erbij plakken. In combi met mooi design papier en verschillende stansen maak je er een mooie herinnering van


Heerlijk zo'n dag en nacht aan zee uitwaaien. Vooral op ons favoriete plekje in Nederland

Groetjes Debby 


.

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-