zaterdag 24 juli 2021

Deel 1 Mixed media album

 Een tijdje geleden heb ik zelf een albumpje gemaakt met deze mal van dutch doobadoo, maar ik kwam hem bij nicole dieltjes op Facebook ook tegen. Alleen had zij er een mixed media versie van gemaakt.

En ik vind mixed media soms erg leuk maar ben niet zo thuis in dat geklieder,  nou bleek ze met haar album een workshop te geven en ik heb me daar gelijk voor opgegeven. 


Gister wat voorbereidend week gedaan en met het eerste deel van de workshop deze creatie gemaakt. 




Heb gebruik gemaakt van acrylverf structuur pasta,  grunge stempel, distress oxide inkt en een maskmal van de action.

Erg leuke workshop tot nu toe 
Groetjes Debby

3 opmerkingen:

  1. Je hebt echt geweldig gekiederd, het is heel mooi en een mooie kleurencombi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er heel mooi uit Debby!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Debby
    Je kaart is geweldig mooi zo .
    Altijd leuk en leerzaam zo’n workshop
    Ik heb gisteren wel 4 kaarten gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-