vrijdag 19 november 2021

Christmas

 Ik heb een tipee / tent kaart gemaakt. Maar rons de kerst tijd vind ik deze ook heel erg goed kunnen als boom, en met het mooie hello winter papier van ScrapBoys is het echt een plaatje geworden



Ik heb 3 vierkanten van 12 x 12cm genomen. deze alle 3 van punt tot punt gerild en daarna tegen elkaar aan geplakt.


alleen het achterste gedeelte heb ik met een paperclip vast gemaakt zodat als je hem wil verzenden hij plat in een envelop past, want zo versturen word een duur grapje, en postnl is al een duur grapje dus we houden het het liefst zo goedkoop mogelijk


in deze lijn zit ook een knipvellen bloc en die is echt zo mooi, daar heb ik al deze elementen uit gehaald, waaronder deze mooie dame met stola


ook her roodborstje en het hertje mochten niet ontbreken


de tekst stempel is van Marianne design en ik vind ze echt zo leuk. je hebt ze in de Nederlandse maar ook in de Engelse versie

groetjes Debby Design team lid bij hobbyshop veldmaat

 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-