donderdag 11 november 2021

Simply magnolia november

Vandaag is het tijd om mijn reminder te plaatsen voor de "Pink christmas" challenge bij Simply magnolia 


En wat vond ik het leuk om met deze challenge aan de gang te gaan ik heb een paper tea bag van kimya gebruikt om deze creatie te maken


En ik heb mijn inmiddels best wel grote kerst stans collectie maar weer eens voor de dag getoverd


En weer eens heerlijk met allerlei verschillende stansen  gewerkt. En wat geeft dat toch een leuk resultaat. Moet ik veel vaker doen, maar ik gun mezelf daar de tijd eigenlijk niet voor. DOM DOM DOM ik weet het.


Ga echt proberen om vaker mij  stans mappen erbij te gaan pakken want ik heb best een hele hoop en gebruik ze echt te weinig merk ik nu weer.

Groetjes Debby

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-