zaterdag 19 maart 2022

Groetjes xx

Het afdrukje lag al een tijdje ingekleurd klaar om te worden gebruikt. Maar zat even in een dipje......hoofd vol ideetjes maar er kwam gewoon niks uit mijn handen. Erg frustrerend maar het is niet anders. Tot vandaag......met dit kaartje als eindresultaat.


Ik heb al een wat oudere essentials mal van studio light gebruikt. Ik blijf de ticket mal erg leuk vinden

Het designpapier papier is van Maja Design en een stukje rest papier van dutch doobadoo 


Hef afdrukje van magnolia heb ik net nieuw, ik vind het echt zo'n schatje met haar kruiwagentje vol vers geplukte aardbeitjes. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de zig clean color real brush markers.

Groetjes Debby 

 

1 opmerking:

  1. Een leuke kaart in mooie kleuren Debby, het afdrukje is mooi ingekleurd en ook de afwerking is leuk gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-