vrijdag 4 maart 2022

Zomaar

voor deze creatie heb ik de missees stempels maar weer eens voor de dag gehaaald.


En omdat het design papier al vrij kleurige en bloemig is heb ik het afdrukje niet ingekleurd.


het design papier is van Piatek farm sweet farm. en ik vond het design papier met de klaprozen erop erg mooi om te gebruiken.


de tekst die ik gebruikt hebt komen ook uit de missees stempels van Karin joan.


groetjes Debby designteam lid Hobbyshop Veldmaat en dat schrijven we vandaag voor het laatst want dit was mijn laatste creatie voor hobbyshop veldmaat. Alleen dinsdag de bloghop nog en dan ga ik me samen met Bianca geheel richten op ons Mutsencluppie xxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-