zondag 26 juni 2022

Mutsen cluppie sneak peek live#17

Zo fijn dat we ook hier berichten vooruit kunnen plannen. Want als het goed is zit ik nu in het vliegtuig op weg naar mijn vakantiebestemming. Hopelijk werken ze op Schiphol een beetje mee. 

Maar daarom schrijven we dit berichtje nu. Het is zondag dus mijn moment voor een berichtje vlak voor een nieuwe live. Toch leuk je ziet net niet wat het word met zo'n sneak peek. Je kan alleen raden, maar eigenlijk wil je er meer over weten. Dat kan, kijk dan morgen avond om 19.00u op ons mutsen cluppie naar live#17 die Bianca's Scrapcards. gaat geven. Tot morgen



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-