maandag 27 juni 2022

Mutsen cluppie live #17

 Ik vond hem weer leuk de live van Bianca's Scrapcards. Het was een niet zo'n hele moeilijke deze keer, ook wel lekker een creatie die je redelijk snel klaar kan hebben. . 


Vooral in de zomer maanden. We willen dan wel creatief zijn. Het liefst buiten en ik denk dat dat met deze creatie prima kan om hem eventueel buiten te maken


Heb je de live in ons mutsen cluppie gemist. Geen probleem op ons YouTube kanaal zijn al onze lives terug te vinden met korte uitleg filmpjes


Ik heb het leuke design papier van buddy craftlab gebruikt. Ik heb zelf ook een Franse bulldog dus deze papier lijn moest ik hebben.

Vanaf mijn vakantie adres in Side wens ik jullie nog een hele fijne avond xxx
 Groetjes Debby 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-