vrijdag 1 juli 2022

Simply magnolia challenge july

 Vanuit het zonnige Turkije laat ik vandaag aan jullie mijn creatie van de maand challenge bij Simply magnolia zien. Het thema deze maand is zomer


En zomer is voor mij toch ook echt de heerlijke zoete aardbeien. En magnolia heeft zulke leuke stempels met aardbeien dat ik deze in samenwerking met de aardbeien mal van dutch doobadoo wel moest gebruiken

Voordat ik op vakantie ging heb ik hele avonden  allerlei knipvellen uit zitten knippen met mijn pincet schaartje en deze mooie blaadjes kwamen nu super goedvinden pas. Samen met de aardbeien stans die ik op ali express gekocht had paste het perfect bij elkaar

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-