zondag 31 juli 2022

Mutsen cluppie reminder live #19

Vandaag op mijn verjaardag mag ik jullie de reminder van live#19 de vierkantjes kaart laten zien.


Deze kaart heb ik samen met alle mutsjes gemaakt tijdens Mutsen cluppie live#19. De basis heb ik tijdens de live gemaakt en na de live heb ik hem verder opgepimpt


Tijdens deze live heb ik gebruik gemaakt van ons digi papier bohemian fiesta en onze mutsen cluppie teksten #1. 


Daarna bloemen gemaakt van aquarel papier en deze met zig markers op kleur gemaakt. Nieuw magnolia stempeltje gebruikt en dit is het eindresultaat 

Dit zijn de teksten die ik gebruikt heb


En dit het digi papier






1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd , maak er een gezellige dag van.
    Een hele leuke vierkantjes kaart , leuke teksten en mooi papier gebruikt.
    Fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-