maandag 4 juli 2022

Mutsen cluppie YouTube creatie

 Ik had dit eigenlijk gewoon in Nederland moeten plaatsen, maar helaas loopt alles anders en heb ik inmiddels al 24uur vertraging in turkije


Maar we hebben WiFi in de lounge ruimte van dit vieze ranzige hotel dus kan ik jullie toch het 1ste deel van onze youtube creatie laten zien


Het is een album met heel veel.flapjes, dus jullie raden het al de naam van deze creatie is flappen album


Dit album heb ik gemaakt met ons eigen digi papier veel liefs. Deze is te bestellen via mutsencluppie2.0@gmail.com en het geld wat we hiermee binnen haken word weer terug gestopt in het mutsen cluppie om nog meer mooie en leuke creaties te maken en bedenken voor jullie 


Deel 2 van dit album komt 18 juli om 8.00u op ons YouTube kanaal zodat je hem helemaal af kan maken. 

Groetjes Debby mutsje 2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-