vrijdag 29 juli 2022

Live#19 vierkantjes kaart

 Als we de mutsen cluppie lives voorbereiden, maken we regelmatig meerdere exemplaren. De meeste proef creaties belanden in de prullenbak


Maar in dit geval vond ik het zonden om het tot prullenbak project te nomineren,  dus er verder mee aan de slag gegaan



Heb gebruik gemaakt van Maja Design design papier, en het plaatje wat ik gebruikt heb zat ook bij dat design papier


De tekst voorop de kaart komt uit onze digi teksten van ons mutsen  cluppie. De andere teksten zijn stempels uit mijn grote stempel collectie


Je kan met deze live altijd mee doen, je kunt hem terug kijken in evenementen of op ons YouTube kanaal 

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-