donderdag 21 juli 2022

Mutsen cluppie challenge reminder #7

 De challenge van deze maand is zomer, maar je creatie hoeft natuurlijk niet altijd een kaart te zijn. Als het .aar aan her thema voldoet.

Ik heb van de paar foto's die ik tijdens onze zomervakantie gemaakt heb een mini tag albumpje gemaakt in een kokerflesje. Dit idee ooit eens gezien bij Monique Aanen-Burggraaf en inmiddels heb ik al een aantal van  deze leuke kokerflesjes gemaakt.


Erg leuk om zand van het strand waar je bent geweest mee te nemen, om onder in het kokerflesje te stoppen


Een leuk klein aandenken van een heerlijke vakantie, met helaas een rottige afsluiting, maar die 40uur wil ik graag heel snel weer vergeten.

Groetjes Debby 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-