woensdag 26 oktober 2022

Mutsen cluppie YouTube reminder

 Heerlijk om in mijn vrije tijd lekker aan de fröbel te kunnen. Ik vind hier echt ontspanning in. 


Vandaag laat ik weer een reminder kaart zien van een youtube filmpje die afgelopen maandag online is gegaan


Deze is gegeven door bianca en alleen op ons mutsen cluppie YouTube kanaal te vinden. Boodschappenlijstje staat in beschrijving en voor de rest word in het filmpje uitgelegd hoe deze creatie gemaakt moet worden

Ik heb gebruik gemaakt van ons nieuwe digi papier owl autumn. Heerlijk die herfst kleurtjes het is dan altijd zo mooi buiten de regen kan me gestolen worden maar de natuur is prachtig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-