zaterdag 1 oktober 2022

World card making day 2022 #3

 En dit is de laatste creatie van world card making day die ik met jullie wil delen. Deze creatie heb ik vanmorgen gemaakt tijdens onze live.


En ook in deze live heb ik gebruik gemaakt van ons eigen digi papier. #42 pink christmas


Heerlijk met het knipvel aan de slag gegaan na de live en hem snel nog even afgemaakt om jullie vandaag nog het eind resultaat te kunnen laten zien

Ik wil alle mutsjes bedanken die vanmorgen gezellig met ons mee gedaan hebben. Op de vroege zaterdag ochtend hebben we toch met met dan 100 mutsjes gezellig even een crea momentje gehad. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-