maandag 14 november 2022

Mutsen cluppie live #27

Ja ja daar is hij weer, Sinterklaas met zijn pieten


Dat kunnen we bij ons gezellige mutsen cluppie natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Iedereen heeft wel iemand in zijn of haar omgeving om een sint creatie aan weg te geven


Je eigen kinderen, kleinkinderen, buurmeisje of buurjongen. Oppas kindjes, het maakt eigenlijk niet uit sinterklaastijd is gewoon leuk


Mijn eigen dochter zit allang niet meer in deze leeftijdscategorie maar ik heb op het werk nog wel gezinnen met kleine kinderen dus zulke creaties komen altijd van pas 

En laten we bij ons mutsen cluppie nou ook nog heel erg leuk digi papier hebben in dit thema. 

Dat heb ik deze creatie dan ook mee gemaakt. En uiteraard is deze te bestellen via mutsencluppie2.0@gmail.com 

Het bedrag wat we hier voor vragen is ter ondersteuning van ons mutsen cluppie zodat we daar leuke prijsjes van kunnen kopen en onze lijm en cardstock zodat we deze leuke creaties voor jullie kunnen blijven maken en filmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-