maandag 7 november 2022

Mutsen cluppie YouTube creatie

Ik kwam een leuk zakje tegen, ik denk die wil ik ook maken. Dus zakje uit elkaar gehaald en er een patroontje van gemaakt  


Naar bianca door gestuurd met de vraag vind je het wat, ja leuk, is ook gaaf voor bijvoorbeeld een advent kalender en zie daar, zo ontstaan er ideetjes bij ons in het mutsen cluppie


Na het maken van een aantal proef zakjes heb ik een filmpje voor jullie opgenomen hoe je deze zakjes ook kan maken.


Heb niet gefilmd hoe ik alle 24 zakjes gemaakt heb, want heb je er een gemaakt dan zijn de volgende 23 precies hetzelfde, maar wel 2x om te laten zien hoe makkelijk het eigenlijk is. En zo kun je super leuk je eigen advent kalender maken

Succes xx mutsje 2

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-