maandag 9 januari 2023

Mutsen cluppie youtube creatie

 Geen live voor jullie vandaag, maar jullie kunnen aan de slag met weer een leuke (tenminste dat vind ikzelf) youtube creatie. Deze kun je vinden op ons youtube kanaal ga naar youtube.com/#mutsencluppie. Abonneer je gratis en je hoeft NOOIT meer een creatie van ons mutsjes te missen


Deze kaart had ik gemaakt voor de 22ste verjaardag van mijn dochter. Alweer ruim 1 maand geleden want vond het modem zo leuk dat ik hem met jullie wilde delen.


Veel crea plezier en heb je hem ook gemaakt vergeet hem vooral niet met ons te delen op ons mutsen cluppie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-