woensdag 25 januari 2023

Mutsen cluppie YouTube reminder

 Zijn we op de maandag niet live dan hoef je ons niet te missen want dan staat er een uitleg filmpje voor jullie klaar op ons youtube kanaal 


Deze keer een youtube creatie van bianca. En deze kaart heb ik toevallig voor de dochter van bianca gemaakt. 

Maar dat was al weer even geleden. Dat is ook wel te zien aan het feit dat ik ook op deze creatie nog een digi papier lijn uit de oude dus gebruikt heb

Ons digi papier kun je ook met je eigen stempel combineren. Hoe schattig is deze stempel. Ik vind hem echt zo cute

Het uitleg filmpje vind je weer op youtube.com/#mutsencluppie. Vergeet je creatie niet met ons te delen op Facebook altijd leuk om te zien dat de filmpjes bekeken worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-