vrijdag 12 mei 2023

Mutsen cluppie feest reminder

 Gister eindelijk een klein potje met tijd gevonden om mijn feest live creatie verder af te maken. Het foto idee heb ik van mijn mede mutsje Bianca gepikt.....want haar voorbeeld had ze ook met foto's gemaakt en dat vond ik zo leuk dat ik ook onze foto's van den bosch erop verwerkt heb.

Hoe ouder hoe gekker hahaha maar heerlijk om met iemand met zo gek te kunnen doen als dat ik zelf soms ben

Gezellig samen selfies gemaakt op de knotsgekke kaartendagen in DenBosch 


En dan is deze toren foto collage die we gemaakt hebben ter ere van ons 1.5jaar mutsen cluppie bestaan. Dat uitermate geschikt voor

Wil je hem ook maken.  Dan vind je dit filmpje op ons youtube kanaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-