maandag 8 mei 2023

Mutsen cluppie live #39

 π•„𝕦π•₯π•€π•–π•Ÿ π•”π•π•¦π•‘π•‘π•šπ•– π•π•šπ•§π•–#πŸ›πŸ‘

Het klinkt een beetje als herhaling maar wat vind ik het geven van een live in ons mutsen cluppie toch altijd gezellig.  

Zo leuk hoe enthousiast jullie mee doen en mee kletsen. Al is het soms moeilijk om te kletsen en de live tegelijk te geven. Maar ik ga straks alles op mijn gemakkelijk terug lezen. Leuk dat jullie er weer waren. 


Heb je niet mee gekeken of niet kunnen kijken geen enkel probleem. Onze lives nemen we van te voren ook op en staaf voor jullie op ons youtube kanaal


De creatie die ik vanavond tijdens de live gemaakt heb zien jullie zondag als reminder maar dit is de kaart die ik al had voorbereid tijdens het maken van het uitleg filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-