woensdag 19 juli 2023

Mutsen Cluppie Live#44

 Hebben jullie afgelopen maandag de live van ons mutsen cluppie gezien. Nee nou dan heb je echt wat gemist. Ik vind deze zo leuk om te maken. Ik vind eigenlijk alles wel leuk dat we maken dat is het voordeel van een eigen facebook groep hebben


Maar sommige creaties hebben toch net even dat pluspuntje meer en dat is deze er een van. niet heel moeilijk om te maken en zo leuk om ook weg te geven of om gewoon ergens in je huis neer te zetten


Ik heb hem in mijn hobbykamer staan met een foto van mijn dochter en haar hondje er in. Ook alweer 1jaar geleden dat ze het huis uit is en ze op zichzelf woont samen met haar vriend. de tijd is echt om gevlogen. Maar met toestemming van haar mocht ik deze foto gebruiken en plaatsen op mijn blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-