maandag 24 juli 2023

Mutsen cluppie youtube creatie

vandaag weer aan mij de beurt om jullie te inspireren op ons youtube kanaal. En weet dat ook wij gewoon onze ideetjes op doen op internet pinterest en dingen die wij ergens anders zien


wij vinden echt niet elke week opnieuw het wiel uit. maar we passen maten aan, laten dingen weg voegen dingen erbij en dan is het net een nieuwe creatie, maar we gaan niet met de eer strijken


zo ook deze creatie die kwam ik tegen op pinterest alleen had die geen pockets aan de zijkanten en ook geen kaart die uit het middenstuk komt. dus op die manier heb ik er een draai aan gegeven


want als je elke week een compleet nieuwe creatie moet gaan bedenken heb je daar een dagtaak aan en moeten we stoppen met werken. Er gaat nu al reuze veel tijd in zitten wat we beide met veel plezier doen, maar we houden graag ook nog wat tijd over voor ons gezin, de hondjes en het huishouden






 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-