zondag 31 maart 2019

Album Lavender Frost !!!

Gister weer een workshop gevolgd bij Scrap en Co. Dit keer het Scrap album lavender Frost.


De basis hebben we daar af gekregen. Maar om het ook allemaal met design papier te beplakken. dat lukt niet


Dus daar zijn we gister bij thuiskomst en vandaag mee verder gegaan


en ik ben nog steeds niet klaar. Maar al wel halverwege en ik vind hem zelf erg leuk worden


Het word een album waar ik de foto's van ons Harry Potter tripje in ga plakken. Vandaar dat ik voor een vintage design papiertje gekozen heb


Als hij helemaal beplakt is met design papier zal ik het complete resultaat laten zien. 



zondag 24 maart 2019

mini albumpje.....!!!

weer een mini albumpje gemaakt. Dochter lief wil het cadeau doen aan een vriendin van school


dus ben ik maar weer aan de slag gegaan. eerst wat leuke foto's van hun tweetjes uitgezocht. afgedrukt bij Free prints en toen ze er waren kon ik aan de slag 


stempelsetje van Bella Lulu gebruikt erg leuk die kalender stempels.


verder veel standjes van Ali gebruikt


en ook de grote celebrate stempel op Ali express gekocht. ik weet dat het concurreren is met de hobby winkels hier in Nederland maar de prijzen op Ali zijn vele malen leuker voor mijn portemonnee.... dus sorry maar dan kies ik voor mijn eigen knip. maar zal vast niet de enige zijn


er zitten nog meerdere pagina's in dit albumpje maar dan werd de blogpost wel erg lang dus heb de pagina's gekozen die ik zelf het leukste vond 

bedankt weer voor het kijken en lezen. tot de volgende blogpost

liefs Debby 

zondag 17 maart 2019

Hoera......!!!

ben alweer een tijdje druk met een mini albumpje. En dochter lief heeft een foto album opdracht voor school. dus mijn hobby plekje is een beetje in beslag genomen zodat er weinig plek is om zelf nog te fröbelen.


maar vanmorgen toch ff mijn hoekje in gedoken want had een verjaardags kaartje nodig voor de verjaardags lijst van de Facebook pagina scrappen & beppen.

en dit is mijn creatie geworden. ver uit mijn comfortzone want geel is niet echt mijn kleur maar vind hem super leuk geworden.

liefs Debby ♡♡♡

vrijdag 8 maart 2019

the best friend have four legs ...

na 2 wat drukkere zomaar wat leuks kaartjes heb ik nu een C.A.S kaart gemaakt met de stempels van my favorite thing. Ik hoop dat degene waar dit kaartje voor is het zo gek is op honden als dat ik ben


de flap van deze kaart heb ik met foam tape dicht geplakt aan de zijkanten zodat er nog 2 kaartjes in kunnen.


op de achterkant van het kaartje met de hond heb ik een berichtje geschreven voor de ontvangsten 


woensdag 6 maart 2019

Hoi......!!!

En als  we dan toch bezig zijn met de "zomaar wat leuks" actie. Dan maken we ook maar gelijk het 2de kaartje. Hij is al sinds het weekend af hoor, maar ik wil hem hier pas plaatsen als degene hem ook echt ontvangen heeft. Het is tenslotte niet leuk als je het kaartje al ziet voordat hij bij jou in de brievenbus valt.


Ik vind dit stempeltje van Mo Manning toch zo'n schatje. Het is eigenlijk een Bee Mine stempel dus meer een Valentijns stempeltje, maar ik vind hem zo ook leuk. dus het Bee Mine gedeelte laten we gewoon achterwegen.

Het afdrukje heb ik weer ingekleurd met mijn zig markers. en ik begin er steeds beter aan te wennen. Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig eerst een plaatje op pinterest opzoek met de stempel die ik wil gebruiken en dan leg ik die ernaast. De kleurtjes bedenk ik wel zelf, maar zo kan ik net even wat beter zien waar ik het iets donkerder in moet kleuren en daar kan ik dan weer van leren. Want ik vind altijd dat andere veel beter zijn in het inkleuren van stempel afdrukjes dan dat ik ben, dus spiek ik af en toe even bij hun...….sttttt niet verder vertellen hé Hihihi

Lief Debby

dinsdag 5 maart 2019

knuffel uit papier.

Op Facebook heb ik me aangemeld bij de Scrappen en Beppen groep. Een groep dames die net als ik creatief zijn met het maken van kaarten en albums. Maar ze hebben daar ook verschillend groepjes waaronder het "zomaar wat leuks" groepje. Dames sturen elkaar een zelf gemaakte kaart gewoon omdat ze dat leuk vinden. 


Nou dat leek mij ook wel wat. Zo ben je toch net even wat meer bezig met je hobby want eigenlijk verstuur ik weinig tot geen kaartjes meer, Dus op deze manier heb ik weer wat meer stok achter de deur om iets te maken. Want ik heb vaak wel zin om crea bezig te zijn, maar vaak weet ik dan niet wat ik moet maken omdat er niet echt een aanleiding is om iets te maken en op deze manier wel


Carla is de eerste op mijn lijstje waarvoor ik zomaar iets leuks mocht maken. En het is ook niet een mega verplichting want je krijgt per 6mnd 3 namen waar je zomaar iets leuks naar toe mag / kan sturen. Dus je hebt ruim de tijd om iets in elkaar te fröbelen.

zondag 17 februari 2019

Happy Birthday...!!!


afgelopen vrijdag was er weer een live bij Noor Design deze keer door Jolanda zelf. ze ging een stencil gebruiken die ik een tijdje geleden al gekocht had maar nog nooit had gebruikt
  

dus om 19.30u zat ik klaar met alle gesneden maten cardstock en design papier voor de laptop. De basis had ik helemaal af maar de rest heb ik vandaag afgemaakt.


dinsdag 12 februari 2019

My world is more Colorful...!!!

ik vind het erg leuk om met mijn creaties aan challenge mee te doen. niet elke challenge is mijn ding. En zo heb ik eigenlijk ook helemaal niks met Valentijnsdag. Maar dat is dan nu ook juist de uitdaging. want bijna alle challenge staan deze week of maand in het teken van liefde, romances, hartjes of de kleur rood. Dus ik heb me er toch maar aan gewaagd


kwam dit schattige stempeltje tegen in mijn stempelbakje. volgens mij een stempel van mij of the valley maar 100% zeker weet ik het niet. maar vind dit koppeltje zo schattig samen


een perfect afdrukjes voor alle challenge van deze week of maand. DUS......

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van: 



zaterdag 9 februari 2019

Spreek je hoera in na de HIEP...!!!

mijn bak met stempel afdrukjes maar eens opgeruimd en toen kwam ik dit schattige stempeltje van Magnolia tegen met haar aapje. Geen idee nog wat ik er mee wilde gaan maken, maar ik had wel zin om te kleuren. Dus toen ze eenmaal ingekleurd was ben ik in mijn rest papier bak gaan snuffelen en kwam daar leuke papiertjes tegen 


en voor ik het wist had ik een hele berg met papiertjes op mijn tafel liggen en kwam deze lieve maar stoere (vind ik zelf) kaart tot stand. Al heel lang geen magnolia stempel meer gebruikt maar deze vind ik wel SUPER CUTE ♡♡♡

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:
everybody-art-challenge : Jeans stof / papier
knutsels en kadootjes : kleuren wiel wit-bruin-blauw
lets create challenge : anything goes
crafty friends challenge : anything goes
addicted-to-stamps-challenge : anything but a square
crafting with an attitude : anything goes
crafty hazelnuts : use patterned paper
world wide open design team challenge : anything goes


Liefs Debby ♡

vrijdag 8 februari 2019

Best picture ever card !!!

al een aantal dagen bezig met een vakantie album. dus weinig tijd om kaart creaties te maken. maar als ze bij Noor Design een Sol geven dan maak ik mijn hobby ruimte ff album vrij en zit ik om 20.30u met mijn laptop klaar om mee te doen met de Sol van Daisy Martens


vind haar Sols altijd erg leuk om te doen en ik leer steeds weer iets nieuws bij. zo ook deze keer. als je de banner van de kaart af schuift kun je de kaart open maken en komt er een pakketje te voorschijn 


als je aan het lintje trekt dan popt het open en staat er een cadeautje in je kaart en door een splitpen aan de onderkant kan het cadeautje ook nog draaien


heb er zelf nog een pocket in gemaakt zodat ik daar een cadeau kaart of geld in kan stoppen. 

heb papier van Noor design gemaakt en ook nog wat standen en stempels

IK DOE MEE AAN DE CHALLENGE VAN:


Liefs Debby 

donderdag 31 januari 2019

Woof......!!!

Het mini scrapbook album waar ik dit weekend aan begonnen ben is af. dus we hebben weer even wat tijd om een kaartje te fröbelen.Want zo'n album zet je niet zomaar even in elkaar daar ben je wel even mee bezig en dan schieten andere creatieve bezigheden er nog wel eens bij in. Maar heb gister weer heerlijk zitten stoeien met mijn makers, ze zijn nieuw dus moet er nog steeds even aan wennen. Want elke kleur techniek werkt weer anders


heb een stempel afdrukjes uit mijn verzamelbakje gebruikt. Soms zie ik wel eens afdrukjes bij vriendinnen voorbij komen die ik erg leuk vind en dan ruilen we wat afdrukjes met elkaar.  En deze stempel vond ik wel heel erg leuk omdat dit het ras is die wij thuis ook hebben. 


de blauwe bloemetjes heb ik vanmorgen zelf gemaakt. De bloemen stans en de meeldraden heb ik op AliExpress gekocht

Ik doe mee aan de challenge van:

liefs Debby

zondag 27 januari 2019

Vakantie koffertje......!!!

workshop tijd. wat heb ik een topdag gehad samen met mijn vriendin bij Scrap en Co n Klarenbeek. We hadden de workshop vakantie koffertje geboekt. Iris heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe we deze top creatie konden maken


Om iets voor 9:00u waren we in de winkel. Daar mochten we ons eigen papier uitzoeken. zowel de cardstock als het design papier. we werden daarbij super goed geholpen door Sandra. Daarna heerlijk aan de freubel met genoeg koffie/thee en lekkers


om ongeveer 12:15u kregen we een goed verzorgde lunch en om 13:00u zijn we weer heerlijk verder gegaan. het linkse koffertje is van mijn vriendin. het rechtse koffertje is dan natuurlijk van mij. De basis is af, nu verder met het design papier en de foto's


Bedankt Melanie en Scrap en Co voor de geweldige dag. Gaan we vaker doen

Liefs Debby

zondag 20 januari 2019

Roman.......De verboden kus!!!

5dec en kerst staan in het teken van cadeautjes geven en krijgen. nou is dat een hele drukke periode en daarom doen we met een groep vrouwen de surprise avond ergens in januari

ik had dit jaar weer Irma en ze houd erg van lezen. en dus heb ik deze roman voor haar gemaakt.


Het was weer een erg gezellige avond/ nacht/ochtend. want met een aantal dames blijven we dan ook slapen. het was wel een kort nachtje want tegen 4.30u gingen we pas de luchtbedden opblazen en iets over 6.00u was ik alweer wakker 

dus vanavond op tijd naar bed en op naar het volgende weekend.....want dan ga ik gezellig met mijn vriendin Melanie een workshop volgen bij Scrap en Co in Klarenbeek

liefs Debby