vrijdag 12 november 2010

Kreadoe

Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik gezellig met mijn mams naar de kreadoe. Ik heb er echt zoveel zin in. Mijn mams en ik hebben het hele jaar gespaard dus we hebben een leuk zakcentje om uit te geven op de beurs. Wil wat nieuwe stempels score van Magnolia, ook een paar nestabilities en emboss mallen voor de cuttlebug, een paar nieuwe copics sommige raken een beetje leeg. verder zit ik heel erg te twijfelen, want wil eigenlijk ook heel graag een scor-pal aanschaffen. lijkt me echt een super handig ding. Ook wil ik graag een swirl stans en bloemen stans voor de cuttlebug ..............en pffffffff ik heb zoveel wensen. we kijken wel waar ons budget zegt dat het genoeg is.

Maar morgen ben ik dus de gehele dag de roets op. zondag gaan we naar de dierentuin in Arnhem, dus ik hoop morgen avond of anders overmorgen vroeg te kunnen laten zien wat ik op de beurs heb kunnen score. Degene die er ook heen gaan. Heel veel plezier. Degene die er zijn geweest hoe was het???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-