zondag 7 november 2010

Magnolia Kerstkaart

Vanmorgen al vroeg wakker. Om 6.30u kon ik niet meer slapen. Lang leve het weekend. Maar ik heb mijn tijd nuttig besteed. Eerst in huis was klusjes gedaan. Hoort er helaas soms ook bij. Toen mijn hobby hoekje ingedoken. Volgende week zaterdag ga ik gezellig met mijn mams naar de kreadoe in Utrecht dus ik heb eerst maar eens even mijn hobbyhoekje opgeruimd. Kast uitgepakt gestoft alles op een andere plek gezet en ik heb weer ruimte genoeg voor al mijn nieuwe aankopen. Toen alles schoon was kreeg ik weer inspiratie voor een kaartje.

Het is natuurlijk weer een kerstkaartje geworden want we moeten er nog een aantal dus voorlopig zijn dat de enige kaartjes die we nog maken. Heb 3 veschillende soorten design papier gebruikt uit 2 verschillende blokken die ik ooit eens ergens gekocht heb, Een stempelafdrukje gebruikt die ik van mijn mams gekregen heb. Deze ingekleurd met de copics en met foamtape op de kaart geplakt. Tekstje heb ik uitgeprint op de pc en gemat op een groen stukje papier. Onderin wat sneeuwvlokjes geplakt en dit is het resultaat geworden



Ben weer erg benieuwd naar jullie menigen, altijd erg leuk om reacties te krijgen. alvast bedankt daarvoor. Stel het erg op prijs dat jullie de tijd nemen om te lezen, te kijken en te reageren. BEDANKT -xx-

2 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Leuke kerstkaart, in een mooie kleur.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Debby, Tilda ook mooi gekleurd, jaja die kerstkaarten weten wat he?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-