donderdag 21 augustus 2014

50 jaar getrouwd ♥

Hallo bloggers
 
wat is het een bagger weer zeg hier in Nederland, ben dinsdag middag terug gekomen van vakantie, waar het heerlijk warm was, kom je terug op schiphol is het ruim 15graden kouder als waar je vandaan komt, het liefst was ik weer omgekeerd en terug gevlogen naar het warme Macedonie
Maar helaas moeten we ook weer werken dus zijn we maar gewoon terug naar huis gereden
 
 
Daar wachtte een heerlijk opgeruimd freubelplekje op mij en wat kun je met dit weer beter doen, dan je warme slofjes aantrekken en lekker in je warme huispak heerlijk aan de freubel gaan

 
Nou dat heb ik dan ook gedaan, volgend weekend zijn mijn schoonouders 50jaar getrouwd, had daar eigenlijk al een kaartje voor gemaakt, maar man lief vond hem een beetje klein, dus nu heb ik maar een KAART gemaakt, deze viel gelukkig beter in de smaak

 
heb gebruik gemaakt van de stempels van Noor-design en ook de wolkjes stans is van Noor. Die moest ik toen met alle geweld hebben, had toen gelukkig de laatste van de kraam kunnen kopen op de beurs en dat is inmiddels al een hele tijd geleden en ik heb hem nu pas voor de aller eerste keer gebruikt, maar vond ze wel bij deze kaart passen


heb ook nog ff een close-up gemaakt van de bloemen want ik vind ze wel erg leuk gelukt, heb ze eerst uitgestanst met mijn trouvaille en daarna met doubers beinkt. nog een hieperdepiep stempel erbij gedaan en toen vond ik deze creatie wel af, moet nu alleen nog een leuke binnenkant maken om het geld in te stoppen, maar daar heb ik een stans van mijn freubelmaatje voor geleend
 
fijne donerdag avond nog allemaal
ik ga lekker tv kijken en morgen weer aan de arbeid
 
Liefs Debby ♥

 

2 opmerkingen:

  1. ik heb hem in het eggie gezien en vind m weer geweldig!!!!
    tot vanavond dan gaan we samen een kadootjeskaart maken.....
    heb er weer zin in!!!
    liefs....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you're in reality a excellent webmaster. The site loading speed is
    amazing. It seems that you are doing any unique trick. Moreover, The contents are masterpiece.
    you have performed a wonderful job on this subject!


    Here is my website cleaning services in charlotte nc

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-