dinsdag 5 augustus 2014

you're my sunshine.............!!!

Zo lekker hé vakantie. S'morgens als ze hier allemaal nog op 1 oor liggen ben ik al lekker in de weer, eerst even de hondjes uitlaten en hier en daar wat huishoudelijke klusje, maar vooral lekker even verder freubelen aan het mini scrap albumpje van mijn dochter.
 
 


deze keer is het een foto van mijn meisje in de box, je moet weten dat die heel zeldzaam zijn
want ze vond de box geen bal aan. Vooral als kleine baby vond ze het niets, lag ze op een kleedje of speelkleed op de grond vond onze kleine dame het allemaal prima, maar als ik ze in
de box legde schreeuwde ze moord en brand, maar soms moest het toch vooral als ik
even moest stofzuigen of dweilen

 
Naarmate ze ouder werd en zichzelf omhoog kon trekken vond ze het nog steeds niet zo heel erg leuk in de box, maar dan ging ze erin staan zodat ze kon zien wat ik deed. Het was gewoon echt een gezelschapskind, of een nieuwsgierig aagje het is maar net hoe je het bekijkt. Ze moest en zou alles wat er om haar heen gebeurde in de gaten houden.

 
Dit is de tag in zijn geheel, mijn kleine moppie in de box

I ♥ you moppie

Liefs Debby ♥
 
 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-