woensdag 6 augustus 2014

Ik word blij van jou............!!!

Goede morgen allemaal

gaat het jullie al vervelen al die mini-scrapalbum lay-outs??? Nou mij niet hoor, ik vind het zo leuk om weer even in de baby foto's van mijn kleine (grote) meid te zitten. Bij elke foto is wel een herinnering, zoals ik gister al geschreven had was het absoluut geen kind die lekker in de box speelde, maar op een dekbedje op de grond kon ze zich uren vermaken.
 
 
Heb op deze lay-out papier van de action gebruikt. heb er wat Noor stansjes op gedaan, een kantje zwart gemaakt en die erbij geplakt en bloemen uitgestanst en met een stempeltje de tekst erbij gedaan. Als ze zo lag te spelen kon ik wel uren naar haar kijken ik werd daar zo vrolijk en blij van dat de tekst dus echt super toepasselijk is bij de creatie.

Nou ik ga me maar weer eens bezig houden met wat huishoudelijke taakjes want als moeder
zijnde gaan die taakjes in de vakantie ook gewoon door Helaas. dan zal er ook nog wel even
 tijd zijn om creabea bezig te zijn en als ze hier allemaal wakker zijn gaan we gezellig even
naar Duitsland om te winkelen hopelijk lukt het om voor de vakantie nog een badpak
te score want zag gister dat hij aan de achterkant helemaal begint te verpulveren,
dus die kan niet meer mee op vakantie
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

ayten mallo zei

leuk tekststempeltje!
uiteraard weer leuk..... maar is ook een leuk kind......dus hoe kan het ook anders.....
liefs xx

ann van dijk zei

Super wat een schatje! Echt mooi
Fijne dag verder
Liefs Anneke

ann van dijk zei

Super wat een schatje! Echt mooi
Fijne dag verder
Liefs Anneke

Anoniem zei

If you are going for best contents like me, simply pay
a visit this web page everyday because it provides feature contents, thanks

my website ... anti inflammatory for dogs dosage