zaterdag 5 januari 2019

Hot Chocolate.

Vandaag een lekkere luie zaterdag. Het weer buiten is maar koud en grauw dus we blijven lekker warm binnen. Ben wat aan het rommelen geweest in mijn hobbyhoekje en toen kwam ik een kaart tegen waar ik in 2018 aan begonnen was maar waarvan ik niet zo goed wist wat ik er nou eigenlijk mee wil. Dus hem aan de kant geschoven en daar heeft hij een aantal weken gelegen...………..Tot vandaag


Ineens wist ik welk stempeltje ik erbij wilde gaan gebruiken en waren de juiste tekst stempels van Ome Ali inmiddels ook binnen. Ik weet dat er een aantal mensen zijn die tegen Ali express aankopen zijn, maar als ik dan het mega verschil in prijzen zie dan moet ik toch ook gewoon aan mijn eigen portemonnee denken...…en ik weet dat dit een strop is voor de hobby winkels en webshops maar ik krijg daar zoveel meer voor mijn geld en op beurzen kom ik ook steeds meer kraampjes tegen waar de stansen en stempels van Ali verkocht worden voor de hoofdprijs. Dus sorry voor degene die het er niet mee eens zijn, maar de tekst stempels en het kleine koffie bekertje zijn afkomstig van Ali net als de stempel die ik gebruikt heb trouwens. Het wil natuurlijk niet zeggen dat ik niks meer in hobby winkels of webshops koop, dat doe ik trouwens ook nog wel genoeg hoor, want Oma Ali heeft natuurlijk ook niet alles wat een kaart en scrapbookster nodig heeft voor haar hobby

De Mal die ik gebruikt heb om de vorm van de kaart te maken is weer een art shaped mal van Dutch doobadoo. Dat is toch wel mijn favoriete merk om kaarten mee te maken. Een vierkant kaartje op zijn tijd is ook leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar speciale vormen van kaartjes.

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:

5 opmerkingen:

  1. Oh what a fabulous creation!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘What’s On The Menu’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute cute card...thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I don't know anything about Ali Express, but I know I love your card and, yes, it's a perfect image for the cocoa cup. Sometimes you just have to let it sit a while. Looks fantastic! Thank you for sharing with us at Double D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a super cute card, so beautifully colored. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Challenge. Hope we see you back again soon!!
    Judy~ DD DT
    {Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous creation thanks for sharing at crafty catz this week

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-