zondag 27 januari 2019

Vakantie koffertje......!!!

workshop tijd. wat heb ik een topdag gehad samen met mijn vriendin bij Scrap en Co n Klarenbeek. We hadden de workshop vakantie koffertje geboekt. Iris heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe we deze top creatie konden maken


Om iets voor 9:00u waren we in de winkel. Daar mochten we ons eigen papier uitzoeken. zowel de cardstock als het design papier. we werden daarbij super goed geholpen door Sandra. Daarna heerlijk aan de freubel met genoeg koffie/thee en lekkers


om ongeveer 12:15u kregen we een goed verzorgde lunch en om 13:00u zijn we weer heerlijk verder gegaan. het linkse koffertje is van mijn vriendin. het rechtse koffertje is dan natuurlijk van mij. De basis is af, nu verder met het design papier en de foto's


Bedankt Melanie en Scrap en Co voor de geweldige dag. Gaan we vaker doen

Liefs Debby

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een hele gezellige dag. Mooie koffertjes hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Debby,

    Dat zijn echt superleuke vakantiekoffers geworden en tegelijkertijd veel gezelligheid met jouw vriendin . Dat doen we eigenlijk veel te weinig he ?

    Een hele fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er helemaal leuk ui t! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te horen dat het zo goed is geweest! Je bent altijd welkom ;). leuk je weer even gezien te hebben! Wie weet tot snel.

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-