zondag 20 januari 2019

Roman.......De verboden kus!!!

5dec en kerst staan in het teken van cadeautjes geven en krijgen. nou is dat een hele drukke periode en daarom doen we met een groep vrouwen de surprise avond ergens in januari

ik had dit jaar weer Irma en ze houd erg van lezen. en dus heb ik deze roman voor haar gemaakt.


Het was weer een erg gezellige avond/ nacht/ochtend. want met een aantal dames blijven we dan ook slapen. het was wel een kort nachtje want tegen 4.30u gingen we pas de luchtbedden opblazen en iets over 6.00u was ik alweer wakker 

dus vanavond op tijd naar bed en op naar het volgende weekend.....want dan ga ik gezellig met mijn vriendin Melanie een workshop volgen bij Scrap en Co in Klarenbeek

liefs Debby

1 opmerking:

  1. Gaaf hoor Debby en ltijd gezellig freubelen met anderen

    Liefs ne Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-