vrijdag 4 januari 2019

Oh, baby

Ik vind het altijd leuk om mee te doen aan challenges en ik word graag uitgedaagd in mijn hobby. Som ontbreekt het me aan inspiratie en dan word ik juist geprikkeld of op nieuwe ideetjes gebracht door een uitdaging. Zo ook nu weer. Op de facebook pagina van Noor en Zo zijn ze in het nieuwe jaar van start gegaan met een 52weken challenge. Iedere week een nieuw thema.

Deze week dus challenge #1 Baby


Ik heb dit kaartje gemaakt met een art mal van Dutch Doobadoo en papier van Noor Design. Als je het kaartje open maakt kun je aan de rechterkant van het kaartje een cadeau kaart stoppen of geld, net wat je de aanstaande ouders cadeau wil geven. Persoonlijk geef ik meestal een cadeau kaart van de Hema of de Prénatal zodat de ouders iets kunnen kopen wat echt hun smaak is. Want toen mijn dochter geboren werd kreeg ik ook wel eens kleertjes cadeau waarvan ik dacht niet mijn smaak of kleur. Dus een cadeau kaart is altijd goed 


Met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:

Liefs Debby

4 opmerkingen:

  1. This is so cute. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your image is so very sweet!! What a gorgeous card design! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an adorable card ... those images are way cute!
    Thank you for sharing it with us at Through the Craft Room Door
    (Hugs) Cara
    Through the Craft Room Door {Owner}
    TTCRD Challenge Blog
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-