vrijdag 3 april 2020

Cutest Cat !!!

Poezen......Ik heb helemaal NIKS met poezen. Ik ben een echte Honden liefhebber, maar het purrfect kitties papier van Joy crafts vind ik toch wel zo leuk. Dus was ook zeer in mijn nopjes toen ik dit papier in mijn crea envelop aantrof.



Kijk dan die oogjes.....hier moest ik wel weer iets anders mee maken dan een kaart. het is dus weer een klein mini foto albumpje geworden. Voor het albumpje heb ik 2x het stencil van studio Light JL04 uitgestanst  en zoals ik al zeihet papier van Joy crafts purrfect kitties 6011/0642 en de sheets 6011/0422 waar je allemaal leuke tags labels bingo-kaartjes en nog veel meer leuks uit kan halen om je creatie mee op te leuke. op de voorkant heb ik ook nog gebruik gemaakt van de blauwe cirkel stans 6002/114


Aan de binnenkant heb ik een kleine pocket gemaakt en die met een lintje vast gezet zodat hij niet open kan klappen.


Als  je het lintje open maakt klapt de pocket open en kun je daar foto's in verwerken. voor de duidelijkheid op de vakken waar een foto mot komen een stempeltje van een camera gestempelt van Craft Emotions 130501/1771



Ik heb 2 delen uitgestant van de studio light stencil en 2 flappen aan elkaar geplakt zodat je een pocket krijgt waar je leuk een flap boekje in kan stoppen en de super leuke bingo kaarten uit de sheet van Joy crafts

En als je de boekjes dan uit de pocket haalt zien ze er van binnen zo uit. Eerst beplakte ik altijd alle boekjes eerst en daarna de foto's pas, maar dat zorgt ervoor dat je dubbel zoveel papier kwijt bent terwijl je er aan het einde eigenlijk niks meer van ziet, dus plak ik op de plek waar de foto moet komen ne een wit stukje cardstock. Of net in de kleur die mooi bij het album past


Als je het boekje helemal open klapt is dit de binnenkant. Ik heb nu bijna alle foto's laten zien. Jullie krijgen er nog een te zien met de inhoud van de laatste pocket en dan hebben jullie de hele creatie weer kunnen bewonderen.



Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog en laat vooral een reactie achter, dat zouden we echt heel erg leuk vinden.
Fijne dag vandaag
Groetjes Debby






2 opmerkingen:

  1. Prachtig album heb je gemaakt met dit leuke papier Debby. Ik ben ook een hondenmens maar katten vind ik wel lief, gelukkig want ik zie dat ik anders in mijn volgende leven als muis terugkom hihi. Slim om op de plaats van de foto neutraal cardstock te plakken, leuk aangeduid nu met dat stempeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super je creatie Debby. Hier ook geen kattenmens, maar vind ze altijd wel lief.
    Er is veel om naar te kijken, echt mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-