dinsdag 14 april 2020

Gefelicitaart...........!!!

Ik kan het toch niet laten hoor. Als ik weer een verjaardags oproepje tegen kom dan denk ik aaaaaa wat sneu toch vooral als je nog zo klein bent en je er geen benul van hebt wat er zich allemaal in de wereld afspeelt.... voor zo'n kind is het toch niet te bevatten dat jhr door een onzichtbare vijand je verjaardag niet mag vieren. 


Op deze leeftijd streepje met kruisjes op de kalender af wanneer je jarig bent en wanneer opa's en oma's Ooms en tantes neefjes en nichtjes op je feestje komen om taart te eten en je heel veel cadeautjes komen brengen. Maar niks van dit alles dit jaar. Alleen cadeautjes met papa en mama en eventueel broertjes en zusjes maar voor de rest geen bezoek.  

Dus hopelijk brengt mijn kaartje wat extra vrolijkheid in huis voor de jarige roos.

Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Die zal zeker wat vrolijkheid brengen..denk dat velen echt zoveel meer kaarten krijgen als dat ze normaal jarig zijn.
    Hij is weer mooi Debby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-