vrijdag 10 april 2020

Vier Feest HOERA....!!!

Toen ik deze mal van Dutch doobadoo zag moest ik hem hebben. Ik vind hem zo leuk. Maar als je er dan mee aan de slag gaat raak je soms een beetje in de war.... Maar uiteindelijk komt het altijd goed.

Ook Noortje kan haar 8ste verjaardag niet vieren. Door het corona virus.....hoop dat het niet heel.lang meer gaat duren deze thuis blijf quarantaine want heel veel kinderen kun hun verjaardag niet vieren. Gezondheid gaat natuurlijk voor alles maar vind het echt zielig. Kleintjes verheugen zich zo op hun verjaardag.  Oudere ook hoor vooral met speciale leeftijden.


Nou ik probeer met mijn kaartjes de pijn een heel klein beetje te verzachten, helaas kan ik niet op alle oproepjes reageren. Ben nu eerst mijn lijstje aan het afwerken...... na deze nog 1 kaartje voor Opa Hans.....En daarna ga ik iets leuks doen voor het createam.......Maar als ik een leuke oproep voorbij zie komen kan ik het vast niet laten om nog een kaartje voor een corona jarige te maken.

Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Ja daar ga ik weer, ik wordt saai in mijn reacties, ik vind hem super leuk geworden, zo lief ook
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-